Friday, April 18, 2008

FRIENDS IN LIFE

aku baru saja balik dari JB. masih lagi kepenatan mengharungi perjalanan 3 jam dari sini.

kali ni jom kita sembang2 pasal kawan. kawan yang ada disekeliling kita yang mempunyai bermacam2 karenah dan perangai. sepanjang perjalanan aku dari JB aku dapat ilham untuk menulis tentang kawan ni sebab aku cukup terharu apa yang kawan2 buat untuk aku.

aku selalu ke JB on business trip. malam rabu lepas kawan2 aku di JB buat surprise birthday untuk aku. padehal aku jumpa diaorang pun sebulan sekali je. but this is what friends are all about. bukan jarak yang menentukan keakraban persahabatan itu. thanks a lot guys..... komeng,km,izery,sharkma,naz,kerol,wisha,olyn,ayangazly,babybee,as,awek naz. you guys are a bunch of a very wonderful people. besar atau kecik sambutan tu tak penting, tapi yang penting ingatan korang tuh.

kawan yang dah lama menghilang tetiba hantar kad ucapan besday yang menyentuh perasaan pun tiba2 muncul semula. maknanya dia masih ingat pada aku terutamanya pada hari istimewa aku. thanks. I really appreciate it.......katanya....'You've always been a special friend who's great to be around, you always know what to say on days when I'm feeling down... That's why this birthday greeting comes with thoughts of all you do, to hope that all the joy you bring comes back again to you'.

kawan terdekat. ada juga yang bagi ucapan dan ada jugak yang terlupa tarikh. ada yang sms je. ada yang call. tak apa lah mungkin banyak lagi perkara lain yang diaorang nak ingat. aku dah biasa dah. dari dulu lagi dah, kawan terdekat jarang dapat meraikan bersama. mungkin dah nasib aku macam ni. so I don't mind at all. biasa lah lumrah manusia, kita jarang nak menghargai sesuatu yang kita ada. bila kita dah kehilangan sesuatu itu baru kita tau betapa berharganya ketika kita ada sesuatu tu.

'kita adalah siapa kawan kita'

everytime this special day comes, we need a special people to celebrate it with you. so whoever had celebrate your special day with you, they are very special people that you must give your appreciation. they ere your true friends.

see u then...cherios

1 comment:

Anonymous said...

kwn bukan sekadar yg ada disekeliling kita .. ada antara mereka yg sentiasa melihat dr jauh ;)