Friday, March 21, 2008

sayang, cinta, kasih ??? what the hell

dah ramai dah.....semuanya sama jer. sebab apa ramai? sebab aku playboy ker? sebab aku kaki pompuan ke? sukati lah apa orang nak cakap. yang penting aku tak penah permainkan perasaan orang. kenapa? aku tak berhak untuk di sayangi ker?

heloooo ingat perasaan boleh dibuat-buat ker?

setiap kali kena klentong ungkapan yang sering keluar dari mulut aku " this gonna be the last one" . but things keep on coming..then how? reject? accept? god knows............

pesal asik kena klentong? entah!! mungkin aku mudah sangat percaya pada orang. pecaya ke atau kesian? sama je la. kata orang pengalaman mengajar kita menjadi lebih matang. tapi kalau pengalaman yang sama je kita hadapi, itu tahap bodoh namanya. aku bodoh ke? entah lah!!

bukan aku yang saja cari, tapi perasaan tu datang dengan semulajadi. biar pun dah banyak kali terkena tapi aku tak penah serik. Sebab apa? bcoz loving and to be love is such a beautiful feeling that cannot be descripe by words.

tak cukup ke dengan kasih sayang isteri dan anak-anak yang ada? adik beradik? emmm sometimes we still have space for someone else. curang? not the correct word. this is something else which I myself cannot explain. thats make life colourful. asalkan tau tanggungjawab.

kali ni apa pulak? kasih jugak ke? sayang jugak ke? difficult to say. Time will tell. afterall whoever you are, lets do not spoiled the relationship that has been built with trust and honesty. love? KASIH SAYANG TAK SEMESTINYA BERAKHIR DENGAN PERKAHWINAN!!

addicted to love? ya memang. eventhough I know that I'm gonna be on the losing side, I'll keep on and will keep on. Until when?? Until there's no one to be love. why on losing side? bcoz I know that sooner or later I'm gonna lose whoever she is. what a wonderful world. ALWAYS REMEMBER, THINGS HAPPEN FOR REASON.

1 comment:

Dian said...

wow... i do hope my man won't be like u... hahahahah.. :P

u have the rite to love and be loved in return.. :) but... as long as u won't forget whatsoever persons u left at home babe.. :)