Thursday, November 13, 2008

shut up you !!!!

Aduyai lama sudah tak menggoblog. bz bagat dehh. ntah aper yg bz pun tak tau gue. haini ttiba la pulak tringat ini blog kesian lak aku tgk tak berusik.

apa mau criter ni ek. musim msyrt bahagian dah abis. spt biasa aku ttp tak puas hati dgn situasi dominan yg berleluasa. cakap pun tak guna. org kalu dah gila kuasa bayang2 sndiri pun sudah takut. persetankan la dgn bejingan2 yg hipokrit dan menyesakkan kepala gue untuk mikirkan. janji gue senang dgn apa yg ada.

tajuk lain ar.

BPL dah bermula spt biasa MU bermula dengan lembab yg teramat sgt. hangen gue tgk game. tapi tak pe slow and steady lelama tak menang jugak.

skrg ni gue dah jarang g outstation maknanya sudah jarang jumpe kawan2 vf gue. wendu banget sama derang. especially kawan2 kat jb sana. hopefully minggu depan dpt jugak gue g sana leh horey2 dgn derang.

skrg ni dah byk lepak KL sana g melalak ngan mmber vf. semakin ramai jumpa. kira orait je sume kepala blues bole layan beb. anyway u all buat aku tehibur beb. sronok kawan ramai2.

dah la tu ntah tak tau mau tulis apa lagi. till then cherios folks......

mo prektis boling nanti ujung bulan de tonemen hehe

1 comment:

bAbybEe said...

hye there... lama betol i tak jumpe u kan, mB?


haihh bile laa kite dapat LEPAK²ing lagi nih :-<


ok u take care tau ;)