Thursday, November 13, 2008

cik ayangazly baek lah sy buat gak (dah kena tagged)

7 Fakta Tentang aku
~ tak suke penipu dan menipu...
~ tak suke org yg nak amek ksempatan atas klemahan aku
~ tak suka orang yg berlakon ( just be yourself)
~ tak suke org yang terlalu jeles
~ tak suke org yang ngade2 terover
~ aku jenis tak banyak ragam
~ tak suke sakitkan hati org ~


7 gadis pilihan
~ pandang tak jemu (tak semestinya cantik je)
~ pandai jaga hati aku
~ manja
~ understanding
~ sempoi
~ tak makeup byk sgt (suke yg natural beauty)
~ aku ada kerna kau pon ada

Nak tujukan pada 7 0rg
ermmmmmmmm......nanti nanti la lum sempat mo pikir

Tagged dr cik ayangazly...

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
~ diri sndiri + keluarga tersayang + kawan2.
2.Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri
~ rokok sempoerna hijau 14 batang. ntah camana la leh start merokok lik ni. dah 6 bulan berenti dah. emmmmmm tensen kot
3.Impian perkahwinan kamu?
~ heheheh kawen sudah. sekali seumur hidup
4.Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
~ selain yg dikahwini yg laen2 tu sume tak ada yg kekal
5.Adakah anda dilamun cinta
~ yes selamanya
6.Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
~ restoran UMMi kat PD belanja budak2 vf dinner 7 org
7.Namakan buku terakhir yang kamu beli?
~ Sirah Nabawiyah
8.Apakah nama penuh kamu?
~ Mohamad Sharipdol Bin Samdol
9.Kamu lebih senang dengan mak atau ayah
~ Tak penah merasa sgt kasih syg Mak. ngan ayah garang sgt. ontah no komen.
10.Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda? ~
~ Mak
11. Christina atau Britney?
~ saper tuh ??
12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
~ mesin je
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
~ Mekah
14. Pelukan atau ciuman?
~ dua-dua suke
15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
~ hepi go lucky ~ kepoh2 sikit ~ time nyanyi dia ajew ~ open minded ~suke kawan ngan dia
16. 8 perkara yg amat digilai.
~ kokey ~ jamming ~ badminton ~ futsal ~ chatting ~ mengulor ~ jumpa kawan2 baru ~ boling ~ men sms ~ ala bole la lebih drpd 8 ek ~ travelling
17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
~ Bismillah ~ hampes ~ luv u ~ miss u~ taking care ~ apa barang ~ apa kes ~ mengong
18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
~ tak ingat la
19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
~ kenangan terindah by samson ~tapi bukan aku by kerispatih ~ aku ada untukmu by nubhan ~ ruang rindu by letto ~ I dont wanna close my eyes by aerosmiths ~ I'm yours by jason miraz ~ bukan disini by sofaz ~ sonata musim salju by hazami
20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
~ orang lain tak penah kesian dgn kita
~ jgn ikut sangat kata orang
~ kadang2 kena pentingkan diri sendiri jugak
~ biar lah apa org nak kata
~ jgn boros sgt
~ kawan bepada pada
~ nak senang jgn malas
~ hidup kena ceria sokmo

21. Mari mengetag 8 orang lain.
~ next time la aku ngetagged org laen

No comments: